Reklamace a vrácení

 

 Pokud nechcete využít automatizovaného systému reklamace a vrácení, a máte specifické požadavky, můžete postupovat také dle následujících pokynů!

Reklamace vadného zboží

Chcete reklamovat vadné zboží? V pořádku. Zboží Vám rádi neprodleně vyměníme nebo Vám vrátíme peníze. K projednání konkrétní objednávky nás prosím kontaktujte na e-mail: podpora@parkid.cz nebo na tel.: +420 724 187 711.

Zde máte k dispozici ke stažení Formulář pro uplatnění reklamace

Vrácení

Dorazilo Vám zboží a mezitím jste si to rozmysleli nebo jste zjistili, že by zboží nesplnilo Vaše očekávání? Vůbec nevadí. Za nepoužité zboží Vám rádi vrátíme peníze, popřípadě vyměníme za jiné zboží do 14 dní. Pro více informací k projednání konkrétní objednávky nás prosím kontaktujte na e-mail: podpora@parkid.cz nebo na tel.: +420 724 187 711.

Zde máte k dispozici ke stažení Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dní

Upozorňujeme, 14 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy nově slouží pouze k vyzkoušení produktu tak, jak by jste ho vyzkoušeli na prodejně, pokud by to bylo možné (vzhledem k hygienickým, zdravotním a bezpečnostním předpisům). V případě, že zboží bylo po celou dobu aktivně využíváno a tím je snížena jeho hodnota, jsme oprávněni o odpovídající částku snížit vrácenou částku natolik, aby nám to vynahradilo veškeré náklady spojené s uvedením produktu do původního stavu nebo s tím, že produkt musíme dále prodat jako použitý za sníženou cenu.  

V každém případě Vás prosíme o vhodné zabalení zboží pro zpětnou přepravu a prosíme o přiložení čísla objednávky do balíku klidně na kus papíru. Můžete připsat, jak chcete Vaši reklamaci řešit. 

 

Fakturační a doručovací adresa                                                                      

Parkid s.r.o.

Ronovská 856/7

470 01 Česká Lípa

IČO: 14266229

DIČ: CZ14266229

 

  Vrácení zboží